Ghost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ghost koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
234 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ghost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

Ghost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Running. That's all Ghost has ever known. But he's been running for all the wrong reasons - until he meets Coach who sees something in Ghost: crazy natural talent. If Ghost can stay on track, he could be the best sprinter in the city. Can Ghost harness his raw talent for speed, or will his past…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ghost je 198 Kč

Výběr knih autora Jason Reynolds

Zobrazit všechny knihy autora Jason Reynolds
Výběr knih vydavatele Simon&Schuster Inc.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon&Schuster Inc.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.