Gliomy - současná diagnostika a léčba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 597 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gliomy - současná diagnostika a léčba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
597 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gliomy - současná diagnostika a léčba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
570 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Gliomy - současná diagnostika a léčba, Autoři : Pavel Šlampa, Rok vydání : 2013,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gliomy - současná diagnostika a léčba je 583 Kč

Výběr knih autora Pavel Šlampa

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Šlampa
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.