Žlutý kopec - Historie léčby zářením v Brně na Žlutém kopci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žlutý kopec - Historie léčby zářením v Brně na Žlutém kopci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žlutý kopec - Historie léčby zářením v Brně na Žlutém kopci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Žlutý kopec - Historie léčby zářením v Brně na Žlutém kopci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Žlutý kopec - Historie léčby zářením v Brně na Žlutém kopci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejstarším zdravotnickým zařízením v ČR, které se zabývá radioterapií – tedy léčbou nádorových onemocnění pomocí záření – je Masarykův onkologický ústav v Brně na Žlutém kopci. Právě vývojem radioterapie a historií tohoto ústavu se zabývá publikace Žlutý kopec prof. MUDr. Pavla Šlampy, CSc.,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žlutý kopec - Historie léčby zářením v Brně na Žlutém kopci je 300 Kč

Výběr knih autora Pavel Šlampa

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Šlampa
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.