Godzilla: The Official Pop-Up Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 000 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Godzilla: The Official Pop-Up Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Godzilla: The Official Pop-Up Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 000 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Unleash the immense power of Godzilla with this pop-up masterpiece by world-renowned paper engineer Matthew Reinhart featuring vintage artwork reinvented for a modern audience. This one-of-a-kind collectible explores the rich history of Godzilla lore in a visual feast worthy of the King of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Godzilla: The Official Pop-Up Book je 1 090 Kč

Výběr knih autorů Matthew Reinhart , Chip Carter

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Reinhart, Chip Carter
Výběr knih vydavatele Insight Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Insight Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.