Good Omens

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Good Omens koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Good Omens koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Good Omens koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Good Omens koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
The classic collaboration from the internationally bestselling authors Neil Gaiman and Terry Pratchett, soon to be an original series starring Michael Sheen and David Tennant. "Good Omens . . . is something like what would have happened if Thomas Pynchon, Tom Robbins and Don DeLillo had…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Good Omens je 262 Kč

Výběr knih autorů Terry Pratchett , Neil Gaiman

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett, Neil Gaiman
Výběr knih vydavatele Corgi Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Corgi Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.