Green

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Green koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
501 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Green koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
554 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ula Maria, winner of RHS Young Designer of the Year, will help you transform your available outdoor space with simple, stylish solutions that don't require major structural changes or big budgets.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Green je 527 Kč

Výběr knih vydavatele Mitchell Beazley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mitchell Beazley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.