Outside In

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Outside In koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Outside In koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
951 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Outside In koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
748 Kč
Není skladem

Outside In koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In his debut book, garden designer Sean A Pritchard shows you how to plan a garden so that every month of the year there's something to bring indoors and display in an engaging way. From the cheery joy of early spring daffodils to the velvety richness of late-summer dahlias, the deep glow of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Outside In je 833 Kč

Výběr knih vydavatele Mitchell Beazley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mitchell Beazley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.