Green is for Christmas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Green is for Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Green is for Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Green is for Christmas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Green is for Christmas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
The crayons are back in this funny, festive book from the creators of the #1ÂNew York TimesÂbestsellingÂThe Day Crayons QuitÂandÂThe Day the Crayons Came Home!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Green is for Christmas je 210 Kč

Výběr knih autora Drew Daywalt

Zobrazit všechny knihy autora Drew Daywalt
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.