Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 128 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích - Černý Karel. V knize Karla Černého "Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích" jsou uveřejněny historické pohlednice obce z let 1900 až 1960, které jsou doplněny dobovými fotografiemi a pro srovnání i těmi současnými. Publikace: Hamry nad…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hamry nad Sázavou na starých pohlednicích je 138 Kč

Výběr knih autora Karel Černý

Zobrazit všechny knihy autora Karel Černý
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.