Hellboy 9: Divoký hon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hellboy 9: Divoký hon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellboy 9: Divoký hon koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellboy 9: Divoký hon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hellboy 9: Divoký hon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Není skladem

Krátký popis
Divoký hon je druhou knihou ze třídílného příběhu, ale docela dobře obstojí i sám o sobě. Dozvíme se v něm o něco víc než v jiných knihách, co je Hellboy vlastně zač, proč je tu a co vlastně dělá.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hellboy 9: Divoký hon je 545 Kč

Výběr knih autorů Mike Mignola , Duncan Fegredo

Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola, Duncan Fegredo
Výběr knih vydavatele ComicsCentrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele ComicsCentrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.