Hellboy 7: Pražský upír a další povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hellboy 7: Pražský upír a další povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellboy 7: Pražský upír a další povídky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellboy 7: Pražský upír a další povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha obsahuje sedm fantaskních příběhů. Trollí čarodějka poradí Hellboyovi jak na trolly, ghúl na hřbitově zarecituje anglickou poezii 18. století a Héraklés mu poodhalí svou duši.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hellboy 7: Pražský upír a další povídky je 511 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola, P. Craig Russell, Corben Richard
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.