Hellboy 3 - Spoutaná rakev a další příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 456 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hellboy 3 - Spoutaná rakev a další příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
456 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hellboy 3 - Spoutaná rakev a další příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
598 Kč
Není skladem

Hellboy 3 - Spoutaná rakev a další příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hellboy 3 - Spoutaná rakev a další příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Třetí comicsová kniha o paranormálním vyšetřovateli Hellboyovi je na rozdíl od prvních dvou tvořena časově i dějově nesouvisejícími povídkami. A tak s Hellboyem strávíme Vánoce v podzemí, navštívíme babu Jagu, budeme hledat hrob pro upovídanou mrtvolu a vyřešíme jedno vlkodlačí prokletí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hellboy 3 - Spoutaná rakev a další příběhy je 532 Kč

Výběr knih autora Mike Mignola

Zobrazit všechny knihy autora Mike Mignola
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.