Historický atlas měst České republiky, sv. 32. Ústí nad Labem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historický atlas měst České republiky, sv. 32. Ústí nad Labem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
32. svazek Historického atlasu měst ČR je věnován Ústí nad Labem, bývalému královskému městu, které se konstituovalo ve 13. století z aglomerace vázané na dálkové obchodní cesty směrem do Saska. Středověké město procházelo zásadní proměnou díky bouřlivému rozvoji průmyslu a dopravy již od 19.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historický atlas měst České republiky, sv. 32. Ústí nad Labem je 447 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michaela Hrubá, Raška Pavel, Zábranský Václav
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.