Hlava v hlavě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 533 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hlava v hlavě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hlava v hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hlava v hlavě - Böhm David;Buddeus Ondřej. Druhé, větší a chytřejší vydání. Nevšední publikace, první česká hlavopedie, určená především pro dětského čtenáře, jemuž má originální a hravou vizuální formou pomoci pochopit základní skutečnosti týkající se hlavy, mozku a jeho fungování.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hlava v hlavě je 449 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Buddeus , Böhm David

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Buddeus, Böhm David
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.