A jako Antarktida - Pohled z druhé stra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 474 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A jako Antarktida - Pohled z druhé stra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A jako Antarktida - Pohled z druhé stra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
902 Kč
Není skladem

A jako Antarktida - Pohled z druhé stra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
486 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A jako Antarktida - Pohled z druhé stra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A jako Antarktida - Pohled z druhé stra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A jako Antarktida - Pohled z druhé stra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejméně známý světadíl, který lidé objevili až jako poslední. Prázdný kontinent, který patří všem a kde můžeme žít s méně věcmi, než máme doma. Dějiště příběhů potvrzujících věčnou lidskou touhu po poznání a překonávání vlastních možností. Antarktida dnes klade znepokojivé otázky, jestli se víc…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A jako Antarktida - Pohled z druhé stra je 569 Kč

Výběr knih autora Böhm David

Zobrazit všechny knihy autora Böhm David
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.