Hledání národní literatury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 492 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hledání národní literatury koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání národní literatury koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
582 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání národní literatury koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
585 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání národní literatury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
582 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hledání národní literatury - Otruba Mojmír. Výbor Hledání národní literatury představuje literárněvědné dílo Mojmíra Otruby (1923 – 2003). Otruba je znám především jako vynikající znalec české literatury 19. a 20. století, který své vědomosti zúročil v množství doslovů a studií,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hledání národní literatury je 560 Kč

Výběr knih autora Mojmír Otruba

Zobrazit všechny knihy autora Mojmír Otruba
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.