Hledání Sylvie Lee

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hledání Sylvie Lee koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání Sylvie Lee koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hledání Sylvie Lee koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledání Sylvie Lee koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Amy se vydává pátrat po své milované starší sestře. Netuší však, že ji zdaleka nezná tak dobře, jak si myslela.Manželé Leeovi, kteří se přestěhovali z Číny do Spojených států, po narození dcery zjistí, že si její výchovu nemohou dovolit. Pošlou ji tedy do Nizozemska, kde Sylvie stráví prvních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hledání Sylvie Lee je 306 Kč

Výběr knih autora Jean Kwok

Zobrazit všechny knihy autora Jean Kwok
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.