Základní kniha homeopatie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základní kniha homeopatie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Základní kniha homeopatie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha homeopatie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha homeopatie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha homeopatie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní kniha homeopatie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tento titul je v českom jazyku Kniha predstavuje výsledky podrobnej štúdie periodickej tabuľky, ktoré ukazujú vzťah medzi chémiou a homeopatiou a zdôrazňuje vedecký základ homeopatie. Skúma minerálne lieky aj s prípadmi pacientov. Uvádza mnoho originálnych myšlienok homeopatickej filozofie,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základní kniha homeopatie je 349 Kč

Výběr knih autora Rajan Sankaran

Zobrazit všechny knihy autora Rajan Sankaran
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.