Materie medika - Duše homeopatických léků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 797 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Materie medika - Duše homeopatických léků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Materie medika - Duše homeopatických léků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
808 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Materie medika - Duše homeopatických léků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
742 Kč
Není skladem

Krátký popis
Materie medika předního současného indického homeopata. Dílo založené na popisu esencí léků. Souvisí se známou autorovou metodou předepisování především podle základních symptomů mysli pacienta, kterou tento indický homeopat proslul.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Materie medika - Duše homeopatických léků je 782 Kč

Výběr knih autora Rajan Sankaran

Zobrazit všechny knihy autora Rajan Sankaran
Výběr knih vydavatele Alternativa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alternativa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.