Metoda osmi oken - Přesnost, úplnost a hloubka při rozboru homeopatických případů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 618 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metoda osmi oken - Přesnost, úplnost a hloubka při rozboru homeopatických případů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metoda osmi oken - Přesnost, úplnost a hloubka při rozboru homeopatických případů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
631 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metoda osmi oken - Přesnost, úplnost a hloubka při rozboru homeopatických případů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
577 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Metoda osmi oken - Přesnost, úplnost a hloubka při rozboru homeopatických případů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
580 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výběr nejlepšího léku pro konkrétní osobu je ústředním motivem homeopatie. Světově známý učitel a autor odborných knih zde předkládá ucelený systém, založený na jeho čtyřicetileté praxi. Sám v knize říká: „Metoda rozboru případu pomocí osmi oken snižuje pravděpodobnost omylu. V akademii The…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metoda osmi oken - Přesnost, úplnost a hloubka při rozboru homeopatických případů je 601 Kč

Výběr knih autora Rajan Sankaran

Zobrazit všechny knihy autora Rajan Sankaran
Výběr knih vydavatele Alternativa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alternativa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.