Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 493 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
476 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha tří historiků, dvou polských a jednoho českého, je věnována vzniku a postupnému formování Polsko-československé solidarity na pozadí historického vývoje Polska a Československa od konce druhé světové války do roku 1989.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hranicím navzdory. Příběh Polsko-československé solidarity je 503 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Petr Blažek, Lukasz Kamiński, Grzegorz Majewski

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních režimů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.