Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hlavními tématy česko-anglické publikace jsou sledovací útvary Statní bezpečnosti a fotografie historických osobnosti, významných událostí a míst, které v období komunistického režimu pořídili jejich pracovnici. Přiblíženy jsou například sledovací akce tajné policie proti Václavu Havlovi, Pavlu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oči Státní bezpečnosti / Eyes of the State Security je 194 Kč

Výběr knih autora Petr Blažek

Zobrazit všechny knihy autora Petr Blažek
Výběr knih vydavatele Museum Kampa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Museum Kampa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.