Hrobová hora

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hrobová hora koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Lost Creek se scházejí členové podpůrné skupiny pro rodiny pohřešovaných. Pozornost Madison Harperové ale upoutá především jeden případ: před pěti lety se dvě dívky a jejich kamarád vydali na túru na nechvalně proslulou Hrobovou horu. Vrátil se jen on. Madison se zdá, že něco tají, a je…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Wendy Dranfield

Zobrazit všechny knihy autora Wendy Dranfield
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.