Volání o pomoc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Volání o pomoc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Volání o pomoc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání o pomoc koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání o pomoc koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání o pomoc koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání o pomoc koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání o pomoc koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Volání o pomoc koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Temná pravda za oponou smrtících lží. Druhý díl návykové detektivní série. Oslavy čtvrtého července skončily, na oblohu, kterou v noci rozzářil ohňostroj, se vkrádá nový den a v zábavním parku Svět fantazie v Lost Creek je nalezeno tělo Nikki Jacksonové. Přivolaní policejní vyšetřovatelé usoudí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Volání o pomoc je 330 Kč

Výběr knih autora Wendy Dranfield

Zobrazit všechny knihy autora Wendy Dranfield
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.