Hry s papírem a na papíře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry s papírem a na papíře koupíte na Albatros
Albatros
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry s papírem a na papíře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry s papírem a na papíře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry s papírem a na papíře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry s papírem a na papíře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Hry s papírem a na papíře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
K dobré zábavě někdy stačí málo! Chybí vám inspirace na hry jen s tužkou a papírem? Sáhněte po naší knize! Najdete zde dostatek nápadů na tvořivé aktivity, které rozvíjí dětskou fantazii, vynalézavost či schopnost tvořit. Podporují získávání vědomostí, návyků, rozvoj slovní zásoby a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry s papírem a na papíře je 201 Kč

Výběr knih autora Naděžda Kalábová

Zobrazit všechny knihy autora Naděžda Kalábová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.