Hudební nauka pro malé i větší muzikanty 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hudební nauka pro malé i větší muzikanty 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hudební nauka pro malé i větší muzikanty 1 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hudební nauka pro malé i větší muzikanty 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Určeno především jako pomůcka při výuce hudebních oborů v 1.-4. ročníku základních uměleckých škol.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hudební nauka pro malé i větší muzikanty 1 je 234 Kč

Výběr knih vydavatele Bärenreiter Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bärenreiter Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.