Hugo Demartini 1931 - 2010 a měl rád ženy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 320 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hugo Demartini 1931 - 2010 a měl rád ženy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Hugo Demartini 1931 - 2010 a měl rád ženy; Autor: Dlouvý Bedřich, Nešlehová Mahulena, Pastyříková Lenka, Pištěk Theodor, Veselý Dalibor, Wittlich Petr; Katalog retrospektivní výstavy sochaře Huga Demartiniho v Národní galerii v Praze (2013). Publikace podává ucelený pohled na tvorbu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hugo Demartini 1931 - 2010 a měl rád ženy je 320 Kč


Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.