HUNGER GAMES – 1.-3.díl - dárkový box (komplet)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu HUNGER GAMES – 1.-3.díl - dárkový box (komplet) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Světový fenomén Hunger Games přináší novinku! Kompletní vydání všech tří dílů poprvé v luxusním dárkovém boxu. Začtěte se do poutavého vyprávění Katniss Everdeenové a nechte se strhnout příběhem lásky a touhy po přežití ve světě plném útlaku a nesvobody. Exkluzivní vydání s filmovou obálkou!

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.