Hurá, nosím brýle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hurá, nosím brýle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hurá, nosím brýle koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hurá, nosím brýle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hurá, nosím brýle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hurá, nosím brýle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hurá, nosím brýle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Hurá, nosím brýle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brýle jsou (zá)zrak! Ilustrovaný průvodce, který vám otevře oči. Kačenka a Josífek nosí brýle, díky kterým vidí svět ostře a do nejmenších detailů. Možná si i ty zrovna zvykáš na své první brýle a zatím nevíš, co si o nich myslet. Budou opravdu tak užitečné, jak tvrdí dospělí? Přestanou ti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hurá, nosím brýle je 200 Kč

Výběr knih autora Helena Haraštová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Haraštová
Výběr knih vydavatele Albatros CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.