Ilustrovaná historie létání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ilustrovaná historie létání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha o leteckém umění zaujme i zcela nezasvěceného čtenáře. Historie letectví je zde nahlížená spíše kulturní optikou, jelikož o technických záležitostech toho bylo napsáno už mnoho. Autorka Lily Ford se v knize zaměřuje na let jakožto kulturní fenomén, kterým se zabývali už pisatelé v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ilustrovaná historie létání je 447 Kč

Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.