Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolektiv autorů pod vedením Jarmily Veselé je tvořen předními představiteli oboru z řad akademických odborníků (ekonomických a právnických) i z praxe insolvenčních soudců, insolvenčních správců a advokátů, nechybějí ani hlasy ze sféry magistrátní, bankovní, sociologické či politické. Práce se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Insolvence 2008 - 2020: Data / Názory / Predikce je 378 Kč

Výběr knih autora Jarmila Veselá

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Veselá
Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.