Pivovarství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 2 506 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pivovarství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 506 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pivovarství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 628 Kč
Není skladem

Pivovarství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 296 Kč
Není skladem

Krátký popis
První vydání knihy „Pivovarství“ bylo rozebráno během několika let. K druhému jsme přistoupili v loňském roce – a v letošním květnu bylo vyprodáno! Kolektiv autorů v průběhu jara a léta dále pracoval, navázal na obě dnes již rozebrané a velmi poptávané edice této zásadní publikace v oboru a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pivovarství je 2 476 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Gabriela Basařová, Petr Basař, Jan Šavel
Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.