Károlyi život se slepou bohyní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Károlyi život se slepou bohyní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Károlyi život se slepou bohyní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Károlyi život se slepou bohyní koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Károlyi život se slepou bohyní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Károlyi život se slepou bohyní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Více než třicet let bylo jeho jméno spojeno s prací v disciplinární komisi Československého, později Českomoravského fotbalového svazu, dvě desetiletí navíc stál v jejím čele. Zkušenosti, postřehy a prožitky z dlouholeté práce šéfa fotbalové disciplinárky shrnuje v elegantní knížce formou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Károlyi život se slepou bohyní je 211 Kč

Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.