Invalidní sourozenci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Invalidní sourozenci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Invalidní sourozenci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Invalidní sourozenci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Invalidní sourozenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Invalidní sourozenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Invalidní sourozenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Invalidní sourozenci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bondyho radostná utopie, resp. antiutopie, vzniknuvší v letech nejchmurnější normalizace a kdysi považovaná za "svaté písmo" českého undergroundu, je nejen oslavou "alternativního způsobu života" lidí žijících vědomě a záměrně na pokraji tzv. majoritní společnosti, nejen výsměchem dobovým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Invalidní sourozenci je 200 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.