Isabela a bílé mraky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Isabela a bílé mraky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a bílé mraky koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a bílé mraky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a bílé mraky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a bílé mraky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Isabela a bílé mraky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Isabela a bílé mraky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Isabela a bílé mraky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Isabele je jedenáct, bydlí v Praze a právě končí pátou třídu. V den vysvědčení se doma dozví nečekanou novinku: rodina se přestěhuje na venkov, kde chtějí maminka s tatínkem založit kozí farmu a hospodařit. Isabela je nejdřív nešťastná, ale život na statku si postupně zamiluje – jenže brzy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Isabela a bílé mraky je 231 Kč

Výběr knih autora Ivana Peroutková

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Peroutková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.