Istanbul

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 394 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Istanbul koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Istanbul koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
713 Kč
Není skladem

Istanbul koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Istanbul koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Istanbul koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Istanbul - Pamuk Orhan. Évocation d'une ville, roman de formation et réflexion sur la mélancolie, Istanbul est tout cela a la fois. Au gré des pages, Orhan Pamuk se remémore ses promenades d'enfant, a pied, en voiture ou en bateau, et nous entraîne a travers ruelles en pente et…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Istanbul je 459 Kč

Výběr knih autora Orhan Pamuk

Zobrazit všechny knihy autora Orhan Pamuk
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.