Já, Vincent

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já, Vincent koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Vincent koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Vincent koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Vincent koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já, Vincent koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kývnu, vezmu pytel a kutnu si přehodím přes ramena. Ucítím vlhkost a plesnivinu, ale dešťové kapky mi přestanou stékat za límec košile. Halda je to nejstrašnější, co jsem v životě viděl. Připomíná mi hrb samotného ďábla. Déšť v ní vyhloubil hluboké stružky, do nichž se mi boří nohy skoro až po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já, Vincent je 331 Kč

Výběr knih autora Jiří Žák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žák
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.