Jacques and His Master

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jacques and His Master koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jacques and His Master koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jacques and His Master je 371 Kč

Výběr knih autorů Milan Kundera , Simon Callow

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera, Simon Callow
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.