Jak být nablízku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak být nablízku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Text útlé knihy podává základní informace o tom, jak může vypadat poslední úsek cesty životem, jak umírající člověk odchází, co ho čeká, jak ho můžeme při umírání doprovázet, jak pečovat o jeho výživu, hygienu a další tělesní potřeby, ale také o jeho potřeby duševní a duchovní. Knížka je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak být nablízku je 94 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martina Špinková, Daniela Tausch-Flammer
Výběr knih vydavatele Cesta domů

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta domů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.