Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Není skladem

Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor této knížky se více či méně nechal inspirovat klasickými pohádkami. Upravil a opepřil je tak, aby vyšel vstříc odrostlejším čtenářům, kteří nepostrádají smysl pro humor a jsou také ochotni připustit, že zdaleka ne pokaždé musí dobro zvítězit nad zlem a dopřát nám tak idylické zakončení i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak Honimír dostal kopačky a jiné příběhy pro otrlé čtenáře je 281 Kč

Výběr knih autora Aleš Procházka

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Procházka
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.