Moudrost lesa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moudrost lesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Moudrost lesa je audiokniha o tom, že les má schopnost dostat z lidí to nejlepší.Procházka lesem s nejproslulejším německým hajným. Peter Wohlleben, hajný s vášní pro les, nám ukazuje les takový, jaký je a jaký by být mohl. To, co mylně považujeme za nedotčenou přírodu, je jenom masa stromů,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moudrost lesa je 285 Kč

Výběr knih autorů Peter Wohlleben , Aleš Procházka

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben, Aleš Procházka
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.