Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 71 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
67 Kč
Není skladem

Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
V Boubelicích, jedné docela obyčejné české vesnici, před lety zanikl fotbalový klub a teď navíc hrozí totéž hospůdce, která živoří v blízkosti zpustlého hřiště. To obojí těžce nese místní důchodce Lebeda. Když pak mu ještě ke všemu zemře nejlepší kamarád, se kterým byl zvyklý pracovat i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Předposlední přání - Humorný román z fotbalového prostředí je 137 Kč

Výběr knih autora Aleš Procházka

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Procházka
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.