Napůl ženská, napůl hrdina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 66 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Napůl ženská, napůl hrdina koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Napůl ženská, napůl hrdina koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Napůl ženská, napůl hrdina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Napůl ženská, napůl hrdina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Napůl ženská, napůl hrdina koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
79 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svět na to čeká! Na tuto událost jsou vypsány milionové odměny. Získá je muž, který jako první porodí dítě. Zdá se, že v dnešní převratné době, kdy se z mužů stávají ženy a z žen muži se dosud nevídané stane možné. Tak si Aleš Procházka uvolnil rozlet své představivosti a kandidáta na zmíněnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Napůl ženská, napůl hrdina je 102 Kč

Výběr knih autora Aleš Procházka

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Procházka
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.