Jak myslíme rukama - Překvapivé vědecké poznatky o tom, jak gestikulací vyjadřujeme myšlenky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 422 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak myslíme rukama - Překvapivé vědecké poznatky o tom, jak gestikulací vyjadřujeme myšlenky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak myslíme rukama - Překvapivé vědecké poznatky o tom, jak gestikulací vyjadřujeme myšlenky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak myslíme rukama - Překvapivé vědecké poznatky o tom, jak gestikulací vyjadřujeme myšlenky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak myslíme rukama - Překvapivé vědecké poznatky o tom, jak gestikulací vyjadřujeme myšlenky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gesta jsou přirozenou součástí lidské komunikace, ale většina lidí je málokdy vnímá a dostatečně jim rozumí. Susan Goldin-Meadow nás ve své knize bere na fascinující výpravu do světa gestikulace a jejího významu pro mezilidskou komunikaci a duševní život. Na základě dlouholetého výzkumu nám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak myslíme rukama - Překvapivé vědecké poznatky o tom, jak gestikulací vyjadřujeme myšlenky je 458 Kč

Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.