Jak nám můžou pomáhat i škodit minerály a vitaminy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Jak nám můžou pomáhat i škodit minerály a vitaminy aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Jak nám můžou pomáhat i škodit minerály a vitaminy; Autor: Strunecká Anna; Myslíte si, že žijete zdravě? Chcete se účinně bránit před poruchami vašeho zdraví? Chcete zastavit nemoci, které vás postihly? Pak je pro vás nová knížka z Knihovničky Meduňky o minerálech a vitaminech tou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Anna Strunecká

Zobrazit všechny knihy autora Anna Strunecká
Výběr knih vydavatele K4K Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele K4K Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.