Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Jak se zbavit Castra pojednává o jedné z nej¬dramatičtějších kapitol moderních dějin a před-sta¬vu¬je unikátní sondu do velmocenské politiky a průběhu „karibské studené války“, jejímž klíčovým aktérem byl právě zesnulý Fidel Castro a v níž nikoli nevýznamnou roli sehrálo i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se zbavit Castra - Kuba, Spojené státy a Československo ve studené válce je 176 Kč

Výběr knih autora Fiala Jaroslav

Zobrazit všechny knihy autora Fiala Jaroslav
Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.