Jak si ze své mysli udělat spojence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak si ze své mysli udělat spojence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si ze své mysli udělat spojence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si ze své mysli udělat spojence koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si ze své mysli udělat spojence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak si ze své mysli udělat spojence koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
277 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je mysl naším nepřítelem, anebo spojencem? Co můžeme dělat pro to, abychom se stali pány vlastních myšlenek, místo abychom se jimi nechali ovládat? Autor knihy Sakyong Mipham objasňuje, že klíčem ke klidnému, vyrovnanému a smysluplnému životu je výcvik mysli. Pokud ji necvičíme, jsme neustále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak si ze své mysli udělat spojence je 277 Kč

Výběr knih autora Sakyong Mipham

Zobrazit všechny knihy autora Sakyong Mipham
Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.