Normální Daniela 2 - Články, komentáře a vystoupení nezávislé senátorky Daniely Kovářové během jejího druhého roku v politice. 11. duben 2023 až 11. duben 2024

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 509 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Normální Daniela 2 - Články, komentáře a vystoupení nezávislé senátorky Daniely Kovářové během jejího druhého roku v politice. 11. duben 2023 až 11. duben 2024 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Normální Daniela 2 - Články, komentáře a vystoupení nezávislé senátorky Daniely Kovářové během jejího druhého roku v politice. 11. duben 2023 až 11. duben 2024 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Normální Daniela 2 - Články, komentáře a vystoupení nezávislé senátorky Daniely Kovářové během jejího druhého roku v politice. 11. duben 2023 až 11. duben 2024 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Není skladem

Krátký popis
Texty, rozhovory a projevy obsažené v tomto sborníku jsou zaměřeny především na témata rodiny a rodinného práva, Evropské unie, klimatického alarmismu a ekonomiky. Autorčin pohled na veřejné dění, právo a politiku je tradičně neotřelý a osvěžující. Daniela Kovářová je senátorka, advokátka a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Normální Daniela 2 - Články, komentáře a vystoupení nezávislé senátorky Daniely Kovářové během jejího druhého roku v politice. 11. duben 2023 až 11. duben 2024 je 496 Kč

Výběr knih autora Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.