Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vlídný pohled na rodinné patálie ve stylu knih Vejce a já a Co život dal a vzal oblíbené americké autorky Betty Macdonaldové, jejíž inspiraci Daniela Kovářová nezakrývá, ale naopak otevřeně přiznává.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rodinu si nevybereš aneb recepty pro dobrý život je 248 Kč

Výběr knih autora Daniela Kovářová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Kovářová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.