Jáma a kyvadlo a jiné povídky (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Jáma a kyvadlo a jiné povídky (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Každý má občas zlé sny. Ve tmě se k vám blíží hrozné věci, věci, které slyšíte, ale nevidíte. Pak se probudíte ve své teplé posteli a otočíte se, abyste zase usnuli. Ale představte si, že se místo v posteli probudíte na tvrdé podlaze, v temnotě černější než ta nejtemnější noc. Nasloucháte tichu…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Edgar Allan Poe

Zobrazit všechny knihy autora Edgar Allan Poe
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.